Veel gestelde vragen
Onze meest gestelde vragen
Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit jouw antwoord er toch niet tussen? Niet getreurd! Neem dan even contact met ons op via info@interieur-shop.nl en we zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Bij bestellingen boven de €100,- euro zijn de verzendkosten gratis en anders bedragen de verzendkosten €6,95
Onze levertijden bedragen 3-5 dagen. Hierin zijn we altijd afhankelijk van onze logistieke partners waardoor we de levertijd liever iets ruimer inzetten.
Interieur-shop.nl biedt een divers aanbod aan betaalmogelijkheden aan. Zo kan je bij ons betalen met Ideal en creditcard maar ook met Klarna.
Dit is, zoals de naam al zegt, een advies van een uurtje. Onze interieurdesigners staan voor je klaar om je te helpen met je interieurvragen en kan samen met jullie een shoplist maken met producten die bij jullie zullen passen om het totaalplaatje af te maken. Het advies vindt online (via Teams) plaats.
Mocht je niet genoeg hebben aan dit uurtje, kan je voor een uitgebreider advies een aanvraag doen bij info@interieur-shop.nl
Dit kan, tenzij er bij het product is aangegeven dat dit speciaal besteld zal worden. In dat geval betreft het een product dat niet tot onze vaste collectie behoort en wij speciaal voor je laten maken.
Wanneer je een product wilt retourneren adviseren we je om even per email contact met ons op te nemen. We zullen je dan voorzien van alle desbetreffende informatie om jouw product in de juiste conditie naar ons retour te sturen. Wat even belangrijk is om in acht te houden is dat wij enkel producten retour nemen die tot onze vaste collectie behoren en die in nieuwstaat in de originele verpakking worden terug gestuurd. Na ontvangst van je retour zullen we beoordelen of het daaraan voldoet.
Wanneer de retour door ons is ontvangen en is bevestigd dan zal je binnen 14 dagen het geld terug ontvangen op je rekening.